tentor?!

Ja, så är det bara 10 dagar kvar till tentorna. Allvaret börjar krypa in på mej nu så jag har lagt upp lite av en studieplan, jag ska repetera två kapitel kanji varje dag, och jag ska plugga ett kapitel glosor varje dag, då är det för sju dagar totalt och lämnar tre dagar åt att repetera det som inte riktigt satt sej än. Plus att jag naturligtvis ska skriva realian, vilken vi är några stycken som ska diskutera idag för övrigt, och jag ska läsa på läsförståelse texterna och plugga grammatik. Men det innebär ju att jag faktiskt måste plugga nu också den kommande tiden. Fattar ni vad tråkigt jag kommer att ha? Men om jag ska lyckas få VG på kursen är det allt bäst för mej att jag följer den här planen nu också. Men det löser sej nog =P

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0