111 dagar

Det är 111 dagar kvar tills jag flyger iväg mot Japan :D Men det är vekrligen med blandade känslor jag tänker på det. Det ska självklart bli jättekul, spännande och bli en fantastisk upplevelse, men samtidigt känns det smått skrämmande att flytta till Japan för ett år. Det ligger ju så otroligt långt bort! Och jag kommer vara väldigt själv där borta. Eller ja, själv och själv. Jag ska söka boende i ett studenthus, så jag kommer ju bo tillsammans med iaf 25 andra tjejer, och det är fem till ifrån min klass här i sverige som också ska till Tokyo även om dom itne ska till samma universitet som jag. Men ändå... Om jag tänker för mycket på justd e skrämmande bitarna så är det väldigt lockande att dra sej ur det hela, men gud vad förbannad på mej själv jag skulle bli om jag gjorde det. Därför är mitt knep att helt enkelt inte tänka på det, utan bara köra full fart framåt med positiva tankar. Det ska bli ett äventyr! :D

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0