Våren är här =)

Japp, nu är våren här på allvar (hoppas jag). Solen lyser, det börjar bli varmare i luften och fåglarna kvittrar. Är det inte underbart så säg? :D Och så sitter jag fast i lägenheten och pluggar inför tentorna. Men jag har iaf föstret öppet så att jag får in lite  av den friska vårluften. För övrigt så känns det som om pluggandet går framåt iaf. Jag menar, bara det att jag faktiskt pluggar är ju ett enormt frmsteg :P Men jag lär mej till och med saker nu, vilket är ännu bättre. Och jo, jag erkänner att jag tar lite pauser ibland och läser lite eller sätter mej vid datorn en stund. Men det måste man ju. Man orkar inte plugga hur mycket som helst. Jaja, sånt är livet. Men jag önskar att tentorna är över snart, ska bli skönt med några extra lediga dagar :D




Det är är utsikten från mitt fönster. Det syns inte lika tydligt där som på riktigt hur mycket solen faktiskt lyser men det syns ju att det är vår iaf =)

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0