Vad hände?

Okej, nu är klockan halv nio, och jag har redan varit vaken i drygt en timme! Vad har hänt med mej? Det värsta av allt är att jag vaknade och kände att "Nu är det nog snart dags att gå upp" för solen lös så trevligt och jag kände mej inte jättetrött. Så kollar jag på klockan och ser att den är kvart över, självklart tänker jag kvart över åtta, men när jag tittar på timvisaren också ser jag att den bara är kvart över sju! När tidigare i historien har jag vaknat av mej själv kvart över sju? Aldrig vad jag kan komma ihåg. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu när jag fick en massa extra tid på morgonen. Jag har till och med redan pluggat lite. Det här kan gå riktigt illa. Min hjärna mår inte bra av att gå upp så tidigt av sej självt, den har börjat fundera på om den ska få mej till att diska.  Nä, det här är inte bra. Den där lungröntgen dom gjorde på mej på hälsokontrollen borde nog ha varit en hjärnröntgen istället.

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0