Plugg

Okej... igår lämnade jag in nästan alla papper som skulle skickas till ICU. Det är bara intyget från CSN och TOEFL resultaten som jag inte fått än som jag itne lämnat in. Men dom skulle vi skicka in i efterhand så så fort jag får dom  så ska dom också iväg. Men nu är det dags att börja koncentrera sej på dom kommande tentorna. Jag har en känsla av att jag kommer behöva plugga en del nu om jag faktiskt ska få Vg på dom här tentorna, men det är väl det helgerna nu är till för =P

Annars så händer inte så mycket just nu. Jag ska kanske på en filmvisning arrangerad av japanska föreningen på lördag tillsammans med några klasskompisar, men jag har inte riktigt bestämt mej än, det beror nog lite på hur mycket jag lyckas plugga imorrn. Fast om jag känner mej själv rätt så kommer jag förmodligen gå på filmvisningen även om jag inte pluggar så mycket imorrn. Vilket självinsikt jag har =P Eller så säger jag bara så för att med lättare samvete kunna strunta i att plugga... vem vet hur min hjärna egentligen fungerar?

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0