Japan, här kommer min ansökning! :P

Den här veckan har jag känt mej smått stressad hela tiden. Eller ja, bortsett från i måndags, för det var först i måndagskväll som jag fick veta att jag hade bråttom. Då ringde nämligen dom från utlandsavdelningen på skolan som har hand om utbytesstudierna och talade om för mej att jag måste fixa alla ansökningspapper som jag ska skicka till ICU till i början av nästa vecka. Och det inkluderade alltså ett hälsointyg, två rekommendationsbrev från två av mina lärare, ett intyg från csn om att jag kommer få studielån ifrån dom så att jag kan finansiera mina studier, tre passfoton och en massa papper som jag skulle fylla i. Jag tror jag hade typ sju formulär att fylla i eller nåt sånt. Men nu har stressan lagt sej lite för nu är det itne mycket mer jag kan göra. Hälsokollen är gjord, jag har skickat ansökan om intyg för finansiellt stöd, jag har bett två lärare skriva breven och jag har fyllt i dom flesta formulären. på måndag ska jag gå och ta kort och imorgon (söndag) ska jag skriva om mina studie- och karriärsplaner och om varför jag vill plugga på ICU. Men nu känner jag att jag faktiskt har tid så då känns det ju inte stressigt =)

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0