Haha!

Idag har jag fått upp två av mina tavlor! Inte illa va? =P Nu ska jag bara måla ramen på den tredje också så kan jag få upp den på väggen också :D Fast det får bli nån dag när det är bättre väder ute så att jag kan vädra ut målarfärgslukten efteråt utan att det blir iskallt inne. Eller så gör jag det nu i alla fall. för om jag väntar längre är det snart ingen idé att sätta upp tavlan eftersom jag bara måste ta ner den lika fort igen ungefär. Jag har nämligen fått ett brev som bekräftar min uppsägning nu. Så den sista juni har jag inte längre någon lägenhet. Men det var ju väntat. Det som känns underligt är att jag har bara bott här två månader, uppsägningen är redan klar men jag har fortfarande tre månader kvar att bo här. Lite udda, men det är väl så världen funkar.

För övrigt kan jag ju tala om att jag faktiskt har pluggat lite idag också :P Ska bli mer av den varan idag, men sen ikväll hade jag tänkt att dra och spela basket på fysiken. Det ska bli roligt =) och nyttigt! =P

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Det blir lite förändring var gång jag kommer. Ja när du väl bott in dig är det dags att flytta.

Jag dyker upp på tisdag denna veckan.

Träna på och ha kul. Vi ses

2009-03-01 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0