Utekväll

Jaha... nu är klockan tjugo i elva ungefär och jag har relativt nyligen gått upp. Eller ja, det är andra gången jag går upp idag för jag var uppe och gjorde i ordning frukost till Tess som var tvungen att gå på en föreläsning idag, men sen gick jag och la mej igen. Men anledningen till att hon sov hos mej är för att vi var ute igår och tog en minipubrunda på chalmer pubarna. vi var ett rätt stort gäng på tio pers som var ute så det var skitkul. Fast det var inget som jag egentligen hade planerat för igår. Det var bestämt att jag skulle träffa några av dem vid halv ett och så skulle vi gå ut och äta lunch ihop, och då börjar folk prata om att gå ut på kvällen. Och eftersom Tess bor långt ut i ingenstans utanför Alingsås så frågade hon om hon kunde få sova hos mej och det fick hon naturligtvis. Så då var det ju lika bra att jag följde med ut :P Fast först gick jag och Tess hem till mej och dumpa hennes skolväska och hängde lite för det var ju ett tag kvar tills vi skulle ut. Så vi såg på tv och pusslade :D Vi lagade även mat. Men sen blev det lite dåligt med kommunikationerna här mellan oss och de andra som var utspridda lite här och var, så några var på förfest ute på Hisingen hemma hos några och några var hemma hos sej själva och jag och Tess var ju hemma hos mej. Men vi bestämde en tid då vi skulle träffas vid Chalmers så innan det gick jag och Tess och tog en drink på The Queen, en pub på Viktoriagatan. Sen mötte vi upp resten av gänget och hade skitkul till typ ett då chalmerpubarna stängde. Så då åkte vi hem och sov. Men det var en väldigt rolig kväll med roligt folk och för det mesta bra musik :D

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: safe

tja! låter skoj de:) det skulle vara kul att få se chamlers pubar en gång:) hoho hörs!

2009-01-23 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0