uschligt väder

Nu är tentorna helt avklarade och det känns riktigt gött. Nu har jag tre veckor innan lektionerna börjar igen. Fast första veckan nu ska jag till Örebro och gå med min syssling Pia på hennes jobb som fastighetsmäklare. Det ska bli riktigt intressant och hon är verkligen jättesnäll och har planerat veckan så att jag ska få se så mycket som möjligt av vad jobbet innebär. Jag ska iväg till tåget strax så det blir inte ett långt inlägg idag, men det gör förmodligen inte så mycket. Jag kommer förmodligen inte ha tillgång till dator när jag är där så nu kan jag garantera att jag inte kommer skriva nåt förrän jag kommit tillbaka från Örebro :P

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0