Resultaten

Jag upptäckte efter att ha läst på en klasskompis blogg worldoffools.blogg.se att han fått reda på sina tentaresultat att jag också kunde se vad jag fått på kursanslagstavlan på nätet. Ganska väntade resultat. Vg på textkurs, praktiskt språkfärdighet, skriftsystem och grammatiktentorna och g på realian. Jag är lite besikven på det där g:et även om jag egentligen inte trodde att jag skulle få bättre, men man hade ju ändå hoppats. Men vad jag vill veta är hur många procent rätt jag hade på de andra tentorna. Jag vill veta om jag lyckades sätta nån 100%. Så jag får väl ta mej till universitetet nån gång nästa vecka och be om tentorna tillbaka. Jag ska mejla mina lärare och kolla om och när jag kan komma. Jag tycker att textkursen skulle kunna vara 100%, det kändes så iaf. De andra var det några grejer jag var lite osäker på så och några grejer som jag är medveten om är fel, men jag satte ju iaf vg på de viktigaste så jag får vg på kursen i slutbetyg. Och det är ju bra är ju bra :D Då ska jag bara skriva motivationsbrevet och göra Toefl-testet så kan jag snart få veta om jag blir antagen som utbytesstudent, och mina chanser känns ju stora just nu  =)

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0