Halvvägs

Nu är två salstentor avklarade och hemtentan är skickades iväg i förrgår, så man kan väl säga att jag är halvvägs igenom detta. Inte för att det känns som om jag faktiskt skrev två tentor igår, det var mer man åkte dit, träffade kompisarna ur klassen, skrev lite grann och gick därifrån igen. Tanken att det här är mina avslutande tentor för den här kursen har inte riktigt fått grepp i min hjärna än :P Fast idag blir det kanske lite klarare eftersom jag är osäkrare på tentorna vi ska skriva idag, dom igår var jag rätt säker på att jag skulle fixa, men idag har vi kanji och grammatik och det känner jag mej inte lika säker på. Men det ska nog gå bra ändå =) Fast jag måste ha VG på båda tentorna idag om jag ska få VG på kursen så det gör ju att det känns lite mer pressat. Men men, jag överlever nog även om jag inte får VG :P

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Anonym

Finns det andra betyg än VG? Det trodde inte jag. Du ska väl till Japan? Du vet att jag tänkt på dig och att tentorna säkert gick bra. Har man ett mål är det bara att se till att komma dit på kortast tid.

2009-01-09 @ 16:30:24
Postat av: Helen

Nä... det finns bara g och vg, fast i min värld existerar bara vg :P så vi får väl hoppas att jag får det :)

2009-01-11 @ 10:55:05
URL: http://helenamark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0