Flytten är avklarad! Nästintill :P

Nu är jag för ett halvår framåt bosatt i Göteborg! Flyttade officiellt hit igår och det var en jobbig dag kan jag påpeka! Jag hade iaf packat det mesta hemifrån i släpkärran redan i förrgår tack och lov, men klockan kvart över åtta igår morse åkte vi hemifrån med två bilar. Mammas bil med släp och pappas skåpbil, och allt var fullpackat med grejer! Väl framme i gbg skulle vi få upp allting till 8:e våning också, som tur var finns det hiss, men det tog ändå rätt lång tid. Sen begav vi oss till IKEA för att inhandla allt annat nödvändigt som jag inte redan hade. Tyvärr var inte vi dom ända som skulle till IKEA igår utan det var knökafullt!  Men men... vi tog oss igenom det också och lyckades få med rätt mycket av det vi planerat att vi behövde, men det blev lite bråttom på slutet eftersom vi hade kvar pappas bil vid min lägenhet och parkeringstiden började ta slut så vi hann inte med att köpa lampor :P Eller jo, en golvlampa. Men sen så fanns det redan lampa i köket och badrummet så man överlever tills jag har tid att skaffa fler lampor. Väl tillbaka vid lägenheten var klockan redan sju men mamma och pappa var snälla och hjälpte mej montera  bland annat soffan eftersom den är svår att sätta ihop själv. Så när dom åkte hade klockan hunnit bli halv tolv och jag stupade i säng. Idag fortsätter byggandet. Skrivbord och skrivbordstol är nu monterat och lådhurts och sängbord står på tur. Sen börjar uppackandet! så jag har en del att göra idag också... plus att jag behöver gå och handla lite kylvaror också nån gång idag... men men... det ska nog hinnas med :D

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0