Intervju

Nu har jag blivit kallad på intervju för det här med att få åka som utbytesstudent =)  Vi är femton kallade och det finns tolv platser, men av de tolv platserna tillhör några handels också om det finns nån där som vill åka till Japan, de har så att säga första tjing på några av platserna, men om ingen vill åka fylls ju även de platserna med folk från japanska gruppen. Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag gör bra ifrån mej på intervjun så att jag blir en av dom som får åka, och att jag får åka till mitt förstahandsval, Osaka. Som tur är kommer intervjun vara på svenska och delvis engelska, så jag behöver inte svara på en massa krångliga frågor på japanska iaf. sen tycker jag att jag borde få åka, jag har höga betyg, jag är en av få som kommergöra/har gjort nåt av de där engelska testen och om jag får säga det själv var mitt motivationsbrev helt okej iaf. Men nu ber jag alla er som hinner läsa detta innan onsdag, håll tummarna för mej då, onsdag runt fyra!!

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Frida

Håller tummarna så hårt så att lederna snart går av! :) Lycka till gumman.. <3

2009-02-10 @ 09:47:35
Postat av: mamma

Prata är du expert på så det här kommer att gå som en dans. Lycka till och klart att vi håller tummarna. Kraaaaaaaaaammmmmmm

2009-02-10 @ 10:57:08
Postat av: Sara

Lycka till :)

2009-02-10 @ 11:00:22
Postat av: Kath

lycka till! hoppas verkligen du får chansen att komma iväg :)

2009-02-11 @ 01:22:39
URL: http://yccmk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0