Funk!

Först ska jag bara säga att det snöar i gbg idag. Usch! säger vi till det.

Sen tänkte jag tala om att jag har varit otroligt duktig idag! Föst var jag i skolan och pratade en massa japanska, sen när jag kom hem gjorde jag lasagnette, tillräckligt mycket så att det räcker till lunch imorgon också så behöver jag inte slösa pengar på att köpa nåt på lunchrasten :P Iaf, efter att jag ätit så diskade jag allt som behövde diskas (typ allt jag äger av porslin, bestick, grytor och stekpannor) och hör och häpna... efter att jag var klar med disken så strök jag mina gardiner! Eller iaf hälften av dom :D Men det blev mycket snyggare efter att jag strukit dom än innan så jag ska ta och stryka de andra också nån gång snart :P

Jag har också varit och tränat på Fysiken för första gången. Jag gick på ett funk-pass. typ aerobic med mer street dance inslag i koreografin. Vissa stegkombinatiner var lätta, andra lite klurigare men det var roligt :D Fast det jobbigaste var nästan att komma ihåg i vilken ordning alla kombinationer skulle följa på varandra. De första sex kom jag ihåg rätt enkelt men sen blev det svårare och jag blandade ihop stegen eller började med fel kombination och så där... men om jag går några gånger till så kommer jag nog att lära mej det bättre. Fast det var bra svettigt även om jag kom av mej lite då och då :D Så, nu ska jag äta och sen se på nån film tror jag, jag känner att jag gjort mej förtjänt av att slappa lite nu :D

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0