börja träna!

Ja... idag har jag varit duktig. Jag har diskat och jag har varit och skaffat gymkort på studenternas gym Fysiken. Och jo, jag vet att det inte räcker med att skaffa gymkortet för att man ska vara duktig utan man måste gå dit och träna också, och det har jag planerat att jag ska göra =) Dom har nämligen både basket och volleyboll och andra bollsporter som man kan gå till bara för att spela och inte för att träna så att säga, och dom har en massa roliga aerobic pass också. Dels vanligt basic pass men även lite roligare som dans aerobic, afro power aerobic, aerobic step, aerobic puls och en hel hög till så jag kan variera mej så mycket jag vill!  Så praktiskt, eller hur =D

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Det låter som det finns väldigt mycket kul att prova på. Nu gäller det bara att ta sig dit. Du lär träffa kul folk där så man behöver inte ha någon med sig från början.

Att svettas kan vara kul.

Kram

2009-02-02 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0