Alla hjärtans dag!

Haha... först måste jag bara säga.. undra hur många blogginlägg som publiceras på nätet idag med just den rubriken :P Inte speciellt originellt en dag som denna... skulle vara mer unikt om man hade den rubriken i augusti eller nåt. Men men, över till vad jag hade tänkt berätta om min Alla hjärtans dag.

Det började med att jag vaknade och åkte in till Lidköping med Elin och Jonas för att ta tåget tillbaka till gbg. Fram till dess har det itne direkt märkts att det är nåt så märkvärdigt som Alla hjärtans dag idag! (Läs det med en ton av sarkasm) Men på tåget börjar spektaklet :P Tågvärden delar ut geléhjärtan till alla resenärer! Fast ärligt talat hade egentligen varit det enda som gjort att jag märkt av att folk inte ser på den här dagen som alla andra dagar. För sen har jag umgåtts med Elin, jag visade min lägenhet för henne och vi diskuterade lägenheten hon och jonas ska köpa och faktiskt skrev kontrakt på idag :D Iaf så åkte hon härifrån runt fyra för att göra just det och jag blev själv. Men jag hade planer med Sofie och Mia ur min klass att vi skulle ha singstar kväll... men Mia drog sej ur och då pratade jag och Sofie om att ha en lugn hemmakväll bara... men så pratade hon med några kompisar till och alla ville gå ut så då övertalades jag också att gå ut :P fast jag tror inte att jag stannar ute så länge... blir nog nån cider eller så och sen drar jag nog hem igen. Har en del sömn att ta ikapp :P Fast det vet man ju hur det brukar gå när man säger att man bara ska ta en drink :P så vi får väl se...

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

En stor kraaaam till min hjärteunge denna dag.

2009-02-15 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0