Ny blogg!

Hej allihopa! (ni som fortfarande kollar in här ibland) Jag har nu skapat en ny blogg eftersom jag tröttnade på den här =P Haha, nä, det finns lite andra skäl naturligtvis men det behöver vi inte gå in på. Huvudsaken är att ni hittar till min nya blogg som ligger på adressen http://helenamark.wordpress.com,så ni kan ju titta in där lite då och då istället. Jag ska försöka börja skriva ordentligt nu igen =)

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Kerstin Heidersbach

Hej, letade efter "Tre chineser" och hittade din text, kul. Den roliga låten finns väl inte på svenska? Få se om jag kan anpassa texten till melodin. Här kommer den tyska texten lite redigerad (om du är nu intresserad...)

Drei Chinesen mit 'nem Kontrabass, die saßen auf der Straße und erzählten sich was. Da kam die Polizei: "Ja, was ist denn das? Drei Chinesen mit 'nem Kontrabass!"



Varma hälsningar från en tysk tjej, som bor i Malmö och är visorintresserad.

Lycka till med Japan

Kerstin

2009-09-08 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0