helt slut

Det här har varit en helkul helg måste jag säga :) Det började då i fredags med att vi åkte till Simon och Phu på grillfest. Fast ja, det började med att vi missade bussen vi hade tänkt åka så vi fick ta en annan istället och byta i Landvetter för att komma hela vägen fram. Så vi kom en timme senare mot vad vi tänkt oss, men vad gör det :P Det var en massa folk där, båda såna jag kände sen tidigare och även lite nytt folk. En rolig kväll, vid tio drog några, jag tänkte åka vid elva och jag började gå mot bussen tillsammans med dom andra som skulle åka då också, men det blir att vi stannar för att en mår rätt så illa så jag stannar och hjälper till att ta hand om henne. Det slutar med att vi kommer fram till att hon förmodligen inte kan ta sej hem utan vi går tillbaka så får hon sova över hos Simon och Phu. Men detta resulterar ju i att jag missar bussen, men som tur är vet jag att sista bussen går 00.17 så den hann jag ju med. Vad jag inte visste var att jag var tvungen att vänta i Mölnlycke i en och en halv timme ungefär på bussen som tar oss till gbg. Men vi var några stycken så vi höll varandra sällskap. Klockan tre på natten är jag hemma ungefär och stupar i säng för att gå upp halv åtta igen. För jag skulle på möte i Alingsås klockan 9. Smu:s distriktsårsmöte. Men jag blev hämtad så jag slapp ju iaf ta tåget dit. Mötet var väl som de flesta årsmötena är, tråkigt. Men när jag kom hem så bakade jag kakor och pluggade faktiskt till och med lite :P För idag har vi haft Hanami i Botaniska trädgården :D Hanami är en japansk tradition. Man går och kollar på de blommande körsbärsträden och har picknick. Så det var rpecis vad vi gjorde. Alla hade gjort nåt och tagit med sej och så åt man av allas ungefär :) Det var ytterst trevligt :D vi passade även på att promenera lite också så att vi inte bara satt hela tiden. Men nu är jag så otroligt trött att jag förmodligen kommer lägga mej i soffan och titta på tv resten av kvällen :P Jag hade lite planer på att göra hamburgare men vi får väl se vad jag orkar med :D

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0