2 veckor och 3 dagar

Så lång tid är det sen jag skrev ett inlägg senast. Rätt dåligt gjort av mej egentligen. Men jag kan förklara! Eller nä, det finns ingen anledning till varför jag inte skrivit, har bara inte orkat.

Men vi tar en snabb upddatering på vad som hänt i mitt liv sen sist. Jag har varit på modell-för-en-dag grejs och spenderat en massa pengar på egobilder, men vilken självförtroende boost dom gav! Jag laddar upp några sist i inlägget sen. Detta gjorde jag tillsammans med Mia och Sofi ur min klass och efter fotograferandet så var det singstar och sen utgång som gällde :) Direkt morgonen efter åkte jag hem för att vara med på en begravning som jag praktiskt tagit grät mej igenom.  Mindre roligt men det kändes skönt att på sätt och vis ta adjö ordentligt. Jag stannade hemma hela nästkommande vecka för att slippa köpa en massa tågbiljetter fram och tillbaka mellan Göteborg och Lidköping, för sen var det ju påsk, och den firade jag hemma med en massa dunder och brak :D Vi srpängde nämligen med dynamit och skjöt lerduvor hemma hos mej, en liten kul påsktradition :D Finns bilder från det med. Efter påsk var det att ta sej tillbaka till Göteborg med mamma tidigt tisdagmorgon. Under tisdagen träffade jag även Natsumi, en av de japanska utbytesstudenterna, och vi hade vårt egna lilla språkcafé då jag övar japanska och hon engelska :) På kvällen var det grillning med scouterna. I onsdags fyllde jag 21, men tog det rätt lungt. Jag åkte hem till Elin och Jonas där jag och Elin skrev krypterade brev bland annat :P vi gjorde även pizza och åt glass. Igår tog jag det allmänt soft, liksom idag. Jag har pluggat lite i och för sej och jag har plockat lite i lägenheten, men storstädningen skjöt jag på till imorgon :P

Så, som ni märker finns det inte så mycket som jag kunat skriva om det senaste :P Men här kommer bilderna jag pratade om.


      






Hehe, ser jag inte tuff ut! :P

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Anonym

Det är verkligen en snygg tuffing på bilderna.

Kram

2009-04-19 @ 12:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0