Tenta!

Imorgon har jag min andra tenta, men det är egentligen den första svåra iaf för den första var rätt så lätt. Men imorgon har vi alltså en grammatik tenta, den där krångliga svenska grammatiken och jag är smått nervös. Fast jag har faktiskt pluggat den här gången så jag känner att ett VG inte är omöjligt iaf, även om det kanske inte är nån jättechans heller men möjligheten finns att jag faktiskt klarar det, och det känns bra. Sen efter det har vi två lektioner och sen en liten välkomstfest på institutionen för alla japanska studerande och alla japanska utbytesstudenter. De som läser sin femte termin nu ska informera lite om de universitet dom var på i Japan också så det kan vara kul att höra, och att träffa dom som läser sitt andra år nu kan också vara roliga att prata med. så det kommer ju bli ett roligt slut på en lång dag iaf.

Sen vill jag bara meddela att grillad banan med mashmallows funkar jättebra! Det var otroligt gott. Vi gjorde det på svouterna igår eftersom vi har en laktosintolerant scout och inte kunde ha choklad. Nästa experiment får bli att ha båda choklad och mashmallows i bananen :D

Jag kan också berätta att jag är smått förkyld, har bland annat ont i halsen så jag kan ju inte åka och träna :( men jag ska försöka bli frisk till nästa måndag iaf, jag tycker det är roligt att träna och det är en jättebra klubb jag börjat i också så det är ju lite segt att man ska bli sjuk nu då. Fast jag är inte lika illa hän som många andra. En tjej i min klass hade till och med feber så det är nog och jag har hört om fler som varit sjuka så det är nog nåt som bröjar gå nu.

Snart ska jag försöka få upp ett nytt sidhuvud på bloggen också, det känns ju som om Österrike bilder kanske är lite smått fel nu. Jag har till och med redan designat det men bloggen krånglar lite så jag har inte kunnat byta än. Men som sagt så borde jag fått ordning på det snart. Så håll utkik :)

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Sara

tentor ja... jag e oxå halvt sjuk och det vill inte ge med sig, krya på dig!

2008-09-25 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0