Nytt utseende

Sådär ja, nu har jag äntligen fått till den nya layouten på sidan, det blev några fler ändringar än bara sidhuvudet :P Mycket mer gult, eller hur :) Men om jag får säga vad jag tycker, vilket jag naturligtvis får eftersom det är min blogg, så tycker jag att det ser helt okej ut. Ni får naturligtvis säga vad ni tycker också, tycker jag inte om vad ni säger kan jag ju bara radera kommentaren :P

Men men, sen så har jag ju haft tenta idag. Jag har garanterat ett fel iaf eftersom jag kom på fem minuter efter att jag lämnat in tentan vad det borde ha varit. Men då var det ju för sent att göra nåt åt det så det är väl bara att glömma det tills det är dags att få tillbaka tentan. Jag hoppas på ett VG, tror till och med att det finns en liten chans att jag lyckats med det, men G vet jag att jag borde ha fixat om jag inte helt gjort bort mej. Det värsta är att jag vet ju inte när vi får tillbaka det, det rä smått irriterande men man får väl koncentrera sej på allt annat istället så går nog tiden fort. förresten fick vi tillbaka Hiragana tentan igår och jag hade alla rätt :D Jag var jätteglad, det boostade ju liksom upp självförtroendet lite grann (som om det var nåt fel på det innan :P ).

Jag ska också skriva om en liten iakttagelse som jag har gjort, folk som åker tunnelbana i Wien är betydligt hövligare än människor som åker språvagn eller pendeltåg i Göteborg. I Wien var det en allmän kunskap att de som ville gå på tåget stälde sej vid sidorna om dörren så att de som ville gå av fick en någorlunda bred gång rakt fram, och först när alla gått av började man gå på. Så är det itne i Göteborg som jag upplever det. Där trängs alla framför dörren på vagnen så att alla som vill av i princip måste knuffa sej fram igenom alla. Jag menar, det går ju inte direkt snabbare så så varför kan inte folk bara gå åt sidan och låta alla gå av först innan dom försöker tränga sej in? Det är nåt som övergår mitt förstånd, men men, vad vet en liten flicka som jag om människors psyke?


Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Syrran

Jag tycker din blogg ser helt okey ut... kanske lite mycket gult för min smak men jag tror det passar dig =^^=

2008-09-25 @ 21:39:15
Postat av: Helen

Hej!

Har hittat din blogg igen. Ville bara fråga om vårt sista mail kommit fram, eftersom ett inte fungerade.

Ha det bra!

Kram

G+P

2008-10-15 @ 23:05:25
URL: http://helenamark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0