Blää

Jag får nog bara ett G på den där grammatik tentan iaf. Jag kommer bara på mer och mer fel som jag har gjort, och det utan att ha kollat nåt i papprena efter tentan så jag måste verkligen ha haft hjärnsläpp just då. Jag börjar nästan känna att jag borde vara glad om jag får ett G med tanke på hur mycket fel jag gjort, eller så blir jag underkänd och får göra omtenta, och då kan jag fixa VG då istället. Men det tror jag inte helt ärligt på heller, att bli underkänd existerar helt enkelt inte i min värld.

Fast bara för att så kollade jag precis i mina papper och en sak som jag trodde att jag gjort fel var ändå inte fel, det var uppmuntrande :) Fast jag vet att jag ändå har några fel så det ska väl väldigt mycket tur till för att jag ska ha lyckats skrapa ihop tillräckligt med poäng för ett VG. Men men, det blir till att vänta och se.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Tentan är ju bara värd ett poäng så ta det ugnt. Världen går inte under med ett G.

2008-09-27 @ 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0