Tentorna är över!

Nu har jag gjort mina tre tentor för den här gången och jag tycker det gick riktigt bra, det kändes bra iaf. Jag vet att jag har ett litet fel på textkurstentan och ett litet fel på praktisk språkfärdighetstentan men för övrigt kändes det inte ens osäkert nån stans :D så jag har riktigt höga förväntingar nu. 100 % rätt får jag ju självklart inte då på de två första tentorna men möjligen att skriftsystemtentan gick så bra. Så nu är det bara att hålla tummarna att vi snart får tillbaka tentorna också :D
Sen var ju självklart ute med klassen och firade att tentorna är förbi och det var jätteroligt. Vi var kanske tjugo pers från klassen där så det var ju inte så många, men vi hade jätteroligt vi som var där. Jag drack förresten nåt riktigt hemskt också. Det var en shotliknande grej som kallas Aphjärna. Ni som nån gång har druckit eller iaf sett ett glas med den här blandningen i förstår varifrån namnet kommer, för man blandar grenadine, baileys och nån tredje grej så att baileyn skär sej och blir typ lite slemmig i konsistensen och det ser verkligen ut som om det simmar omkring en pytteliten hjärna i glaset. Jag kan ju säga att konsistensen var väldigt slemmig också så enda sättet att få ner den här drinken på var att svepa så att alltihop rann ner på en gång, hade man försökt dela upp det i två klunkar hade man aldrig velat ta den andra klunken. Men jag måste ju erkänna att det är ju ändå en kul grej att ha gjort och sen kunna säga att man har druckit aphjärna :P


Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0