Pluggdag

Idag hade jag inga lektioner, men inte kunde jag hålla mej ifrån skolan för det :P Jag och mina kompisar hade bestämt att vi skulle träffas idag och ha en pluggdag inför tentorna som kommer vecka 44. Så klockan 11 var jag i skolan och sen så dök dom andra upp strax efter det också. Så letade vi reda på ett bord som var stort nog för sex personer och satte igång. Vi gick igenom några papper som vi hade fått att öva på på lektionen och sen hade klockan hunnit bli typ halv två... då var vi hungriga och gick och åt. Efter maten fortsatte vi med alla verb vi haft hittills och gick igenom alla böjningar vi borde kunna. Det tog ett tag kan jag tala om! Klockan fem bröt vi upp för då kände vi att vi inte fick in nåt mer i huvu't. Men ändå, från kl 11 till kl 17 är längre än vad jag nånsin tidigare har pluggat på en och samma dag. Men det var säkert nyttigt :P vi har redan planerat in några till små pluggtillfällen på runt tre timmar var. Jag kommer inte ha några problem att få vg om jag håller på så här :P Och det är ju bra för mej.

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0