Jag har lyckats!!

Hör och häpna! För första gången i hela mitt 20-åriga liv har jag lyckats att helt på egen hand steka pannkakor utan att dom gått sönder eller blivit brända. Det hade jag aldrig trott om mej faktiskt. Se hur bra dom ser ut :D

                           

Anledningen till att jag då trots mina självtvivel bestämde mej för att göra pannkakor var för att jag inte visste vad jag skulle göra till middag idag, så jag började bläddra i en receptbok och då kommer receptet till pannkakor upp och jag tänker, wtf, om det ändå bara är jag som ska äta dom gör det inget om dom går sönder eller nåt sånt så vi testar! Och det var ju bra att jag faktiskt provade... nu vet jag att jag kan om jag vill :P fast jag var faktiskt så feg, eller smart hur man ser på saken, att jag använde en rätt liten stekpanna, jag tänkte att det skulle vara lättare än att ta en jättestor på en gång :P

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0