Allmän uppdatering

Nu är jag hemma i Vinninga igen över helgen. Åkte hem med mamma igår eftermiddag och redan igår kväll samlade jag ihop mina närmaste kompisar och satt uppe och pratade med dom till sent. Det var riktigt roligt. Idag ska jag till frisören och sen ska jag träffa kompisar igen =P Det lär bli det jag gör den här helgen. Träffar kompisar! Iofs planerar jag att hinna baka lite kakor också. Sen borde jag plugga lite också. Men det blir säkert tid till det med =) Just det ja, jag ska träffa mina kattungar, som inte är mina längre, idag också. Jag har nämligen gett bort dom till en kompis pojkvän eftersom vi redan hade tillräckligt med katter ändå och hans familj ville gärna ha katter. Men i vilket fall så ska jag åka till honom tillsammans med min kompis som han är ihop med och träffa mina små sötnosar igen.

I övrigt måste jag säga att det känns så normalt att vara hemma. Jag har trots allt bott i Floda i över en månad nu men så fort jag kommer hem är det som om jag aldrig varit borta, förutom att jag har en massa nya kompisar som jag kan sms:a med eller prata med på msn =)

Annars har det väl inte hänt nåt direkt det senaste. Alltså blir det inget mer skrivet nu.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: "min kompis"

får vi inte ha några namn? :P



söta katter.. de har lärt sig kattluckan nu! mkt bra

2008-12-04 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0