Aj

Jag har fått stryk idag. Med råge! Fast det var väl inte så underligt egentligen eftersom de fyra andra som var med på träningen idag alla hade minst fyra bälten över mej. En kille är till och med klassad fyra i Frankrike! (Han är fransman och är bara här över hösten och pluggar.) Så om man tar med det i beräkningen vore det konstigt om jag hade vunnit mot nån av dom. Men jag hade roligt ändå :D Fast jag har fått en ny skada, jag lyckades slå till mej själv på nåt underligt sätt så mitt vänster ringfinger är nu svagt blått på nedre hälften. Sen sprang jag in i ett knä också, men det var ett dumt misstag bara. Jag sparrades mot fransmannen och jag anföll samtidigt som han tog upp sitt knä för att sparka, men när jag såg det kunde jag inte hejda farten eller riktning längre utan sprang rakt in i det, dåligt observerat av mej, det gjorde rätt ont i näsan och överläppen där ett tag och jag var smått rädd att det skulle bli en fläskläpp, men efter en halvminut eller nåt så körde vi vidare sparringen iaf. Och nej, det blev ingen fläskläpp, inte ens ett blåmärke, så det slapp jag gå till skolan med imorrn. Så som sagt har jag fått stryk idag, jag lyckades ju iofs sätta några sparkar också, men jag tror jag tog emot fler än jag gav, men jag ahde som sagt jätteroligt hela tiden ändå!

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Hejsan gumman

Försök att vara lite rädd om dig. Sönderslagen får man inga killar.

2008-10-02 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0