Tentorna tillbaka...

Nu har vi fått tentorna tillbaka och jag har gjort riktigt bra ifrån mej om jag får säga det själv :D På textkurs tenta visste jag att jag hade ett fel och det hade ju inte ändrat sej men det var också det enda felet så jag fick 98 % (49/50p) på den tentan, helt okej tycker jag ;P På tentan för praktisk språkfärdighet visste jag också om ett fel jag hade gjort på grund av att jag inte visste vad det var för ord hon sa. Jag kanske ska förklara att den tentan gick ut på diktamen och andra hörförståelseuppgifter. Och i vilket fall använde hon ett ord vi inte haft som glosa än och jag gissade lite på hur det skulle stavas och upptäckte senare att jag skrivit fel. Men, tack vare att vi har en så otroligt snäll lärare så blev det inget poängavdrag på det felet eftersom vi som sagt inte haft det än. Så 100 % på den tentan :D Den sista tentan, skriftsystem, trodde jag att jag skulle fixa alla rätt på men när vi fick tillbaka det upptäckte jag ett litet slarvfel. Jag hade glömt prickarna på hirgana tecknet för "ho" som gör det till ett "bo" istället. Det är väldigt lätt hänt att glömma dom prickarna kan jag säga. Så det gav mej ett halvt poängavdrag vilket resulterade i 99,5 % på den tentan. Men det är ju fortfarande bra så varför klaga :P

Avslutningsvis... jag är riktigt nöjd med dom här tentorna och jag var bara tvungen att få tala om det :D Jag hoppas att kommande tentor ska gå lika bra.

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0