Pendeltåg

Jag upptäckte en sak idag när jag satte mej på Alingsåspendeln på väg hem. Jag är mer avslappnad på Alingsåspendeln än på Kungsbackapendeln. Jag åker med Kungsbackapendeln när jag ska till scouterna i Kållered varje tisdag och där känner jag att jag är lite mer på alerten på folk omkring mej än vad jag är på A-pendeln. Med andra ord, jag skulle mycket lättare somna på A-pendeln :P Sen kanske inte det är nåt positivt egentligen, men ändå :D Fast det är kanske inte så konstigt att jag är mer avslappnad på A-pendeln med tanke på att jag åker den mycket oftare än K-pendeln och jag har börjat känna igen de personer som jobbar som tågvärdar där och även en del av de andra resenärerna. Iaf typ tisdag och torsdag morgon då jag alltid åker samma tåg in till stan.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Rickard

Hehe, jag hade nog varit mer rädd för Alingsåspendeln, för om man skulle somna på den så sitter man i alingsås av alla ställen! Med kungsbackapendeln kan man ju i alla fall inte komma så långt.



Fast sen är det väl som du säger. Den man åker mest med...

2008-11-19 @ 12:11:03
URL: http://haeggmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0