Jordgubbar!

Okej, nu har jag ätit årets första jordgubbar. Dom kom iofs från Italien och smakade kanske inte jättemycket, men dom smakade ändå jordgubbar och tillsammans med mjölk och socker var det ändå en försmak av sommaren! Iofs känns det nästan som sommar här ändå just nu. Det är drygt 20 grader i solen vilket känns jättevarmt nu så här i början av sommaren, och idag gick omkring i t-shirt och sandaler. Det var verkligen skönt. Enligt väderleken borde det fortsätta så här hela helgen så det blir nog en kanonhelg, och förhoppningsvis har jag lite tid för solning så kan jag kanske bli lite brun också. För iår blir det tyvärr inget svoutläger för min del så jag har ingen möjlighet att få snygg färg där, även om jag i vanliga fall brukar få lite småunderliga mönster av lägerbrännan. Fast det brukar inte bli lika farligt som på Örnen-lägret. Det året hade jag verkligen en hemsk bränna. Ni som var med kommer kanske ihåg att  jag hade ungefär tre olika nyanser från halsen och neråt urringningen. Men men, jag lär av mina misstag och jag kan skratta åt mina misstag vilket är två bra egenskaper. Men den häs sommaren lär jag väl lyckas få t-shirt och shorts-bränna eftersom det är mina jobbarkläder när jag målar hemma. Om jag inte målar i bikini, men det kan nog se lite smått underligt/roligt ut :P Plus att jag lär bara få sol på ryggen i vilket fall, och en brun baksida och vit framsida är ju inte heller det snyggaste. Ser deprimerande ut på den fronten alltså. Men skit samma! Har jag överlevt alla tidigare år med konstiga solbrännor gör jag det iår med :D

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen igen det där med solbrännan!



Min jiingii bonnabränna var ju inte att leka med. Såg ju ut som att jag hade ett vitt linne på mig när jag gick utan tröjan :P

2008-05-10 @ 12:58:15
Postat av: mamma

Visst kan man måla iklädd bikini. Mycket solkräm så kan nog brännan bli lagom. Du kanske kan bli en turistattraktion som drar folk i sommar. Vi kanske kan annonsera med det. Snygg brud i bikini uppåt väggarna.

2008-05-11 @ 18:18:05
Postat av: Fruda

Hej hejsan på gummsan! :D

Oh det låter ju inte helt fel med jordgubbar med mjölk och socker. Och lite lite grädde ska det allt vara i. Underbart gott ju, avis på dig.. :P Hihi..



Jo ville bara meddela och kanske påverka lite inför sommaren över att jag är ledig den 11 Juli ifall du tänkte ha en liten festifest.. :P Frida vill ju komma ;) Hehe... PÅverkar jag bra? ;) HAHah



Massa kramar och pussar

2008-05-11 @ 19:46:15
Postat av: SAFE

mm jordgubbar! hah lät härligt det, tänkt den sandalbrännan man kan få :P jo vi alla kommer ihåg din snyggbränna från örnen:p VERY MUCH NICE :)



glöm inte bort att det är en väldigt speciell dag idag!



kram o krum

2008-05-12 @ 09:22:12
Postat av: safe

haha vi vet ju allt för väl hur asnygg du kan bli i dina brännor, tänker framför allt på örnenbränna. har fint kort på det^^ hehe..



gammal idag! :P tack för kortet det var jättefint:D



ha en bra vecka! jag ska försöka skriva ett brev.. när jag hittar tid till det, extremt mycket att göra i skolan. illa!



p uss o k ram

2008-05-12 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0