Inte nästa år också

Okej, jag har bestämt mej. Nästa år ska jag banne mej ha nåt roligare för mej än att se på Eurovision Song Contest.  Iofs vann en rätt bra låt den här gången tycker jag, men i övrigt var ju typ hälften urkassa, några få bra och resten helt enkelt intetsägande. Och jag förstår inte hur folk röstar! När Greklands barbie-bidrag låg i topp första halvan av röstningen. Och när Danmark och Norge kom före Sverige, jag ar inget emot Danmark och Norge som så men deras låtar hörde till den intetsägande kategorien enligt mej, medan Sverige hade en bra låt. Alltså, ingen Eurovision för mej nästa år, jag retar mej bara på hur kassa bidrag som lyckas ta sej till finalen och att resten av Europa faktiskt röstar på så kassa bidrag. Fast det är mest röstningen som stör mej när jag ser att jag överskattat den europieska befolkningens musiksmak, så jag ser kanske på själva bidragen och sen stänger av så kan jag läsa i tidningen dagen efter vem som vann. Om jag inte har nåt mycket roligare att göra för då skiter jag i alltihop.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Rickard

Grattis! Du har nu kommit på vad jag upptäckte när jag var elva :)

2008-05-25 @ 11:04:56
URL: http://haeggmeister.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag hade faktiskt upptäckt det tidigare, kanske inte redan vid elva för då tyckte jag faktiskt att det var rätt bra musik. Men dom senaste åren har verkligen inte varit värt att se, varken de svenska tävlingarna eller den europeiska.

2008-05-25 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0