Häftigt värre :P



Det här är min nya häftapparat :D Jag såg den först i ett reklamblad och tänkte att den var ju söt. Sen är det ju så att nån gång i mitt liv lär jag förmodligen behöva en häftapparat och då är det ju mycket bättre att ha en rolig istället för en helt normal tråkig sak som inte är uppmuntrande på nåt sätt. Så då passade jag på att köpa den här när den nu fanns tillgänglig. Den fanns i tre olika färger, men krokodiler är ju gröna så då är det klart att min krokodilhäftapparat också ska vara grön. Men visst är den häftig? ;P

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Frida

Shit vad häftig häftapparat! :D vilket kapp du har gjort! :P Hihih

2008-05-26 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0