En sån tur :D

Nu har pusslat klart pusslet och till min lycka upptäckt att jag har alla bitar plus tre dubletter. Men jag saknar åtminstone inte tre andra bitar istället, det var jag faktiskt lite orlig för kan jag tala om. Men så här ser det färdiga pusslet ut och för er som undrar kan jag upplysa er om att det är exakt 1530 bitar och har en yta på ca 84x60cm. Det tog mej ca en och en halv vecka att pussla klart det, och då pusslade jag bara lite på förmiddagarna och kvällarna under vardagarna. På helgerna pusslade jag ju lite mer än så, men ändå :D


Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Rickard, Grefve af Kållered

Hellö hellö! Nu känns det som att det är dags att skriva lite i din blogg igen. Har varit i kroatien en vecka så jag har inte kunnat vara särskilt aktiv.



Hehe, gött att pusslet löste sig! Så drygt när man anstränger sig och det inte blir bra ändå! aja, men då har du ju i alla fall tre pusselbitar som kan användas som startved eller mat eller vad du nu tänker göra med dessa!

2008-05-07 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0