Vad tycker ni?

Hej! Som ni ser har jag gjort om layouten lite grann :D Tycker ni att det blev snyggt? Kortet överst har jag själv tagit och det är en byggnad som ligger inom Schönbrunns slotts område, fast jag kommer inte ihåg vad den heter. Säkert nån annan som kan upplysa er om det, eller så skriver jag själv till det när jag kommer på det :P Men jag satsar på att försöka byta den bilden då och då så har ni nåt annat att se fram emot med min blogg också :D

Gloriette har jag fått eta att byggnaden heter. Pratade i telefon med mina föräldrar precis och mamma visste.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Syrran

Haha, man blev inte så lite förvånad när man först öppnade bloggen XD Men det blev snyggt, bara man inte förväntar sig en blå sida ^^

2008-03-17 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0