Sova!

Det är verkligen jättesvårt och gå upp på morgonen tycker jag. Jag måste använda all min självdisciplin för att ta mej ur sängen. Och varje morgon när jag vaknar tänker jag att så fort alla andra åkt hemifrån ska jag gå och lägga mej igen och sova några timmar till. Men icke så nicke. När alla väl har åkt så har jag hunnit vakna så mycket att jag inte kan somna igen. Men så går det ungefär en timme och jag börjar bli sömnig igen. Men då brukar det oftast vara så att jag inte kan gå och lägga mej mer för jag har planerat att gå ner till stan och köpa nåt nödvändigt (som tandkräm och såna grejer alltså) eller nåt annat så då kan jag inte sova då heller.
Allt detta resulterar i att jag går och lägger mej tidigt på kvällen. Eller rättare sagt planerar jag att gå och lägga mej tidigt :P Det brukar sällan bli så att jag verkligen gör det. För först vill jag ju kolla mejlen och sen sitter Per eller Gabi i köket eller vardagsrummet och då går jag dit och börjar prata med dom och sen springer klockan iväg.
Men imorgon är det lördag och jag har absolut ingenting inplanerat, så då ska jag sova länge på morgonen till att börja med, och sen ska jag äta frukost i lugn och ro och sen sover jag nog lite till :P Det blir en trevlig dag. Fast om vädret är fint ska jag nog promenera lite också så jag får lite motion.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Syrran

Räkna inte med det du XP det kommer säkert något som stör imorgon också, så brukar det vara när man planerar något, men hoppas kan man ju alltid.^^

2008-03-28 @ 16:21:00
Postat av: mamma

Sova är något överskattat. Det kan man göra när man blir gammal och inte har något bättre för sig. Men de pensionärer jag känner hinner inte heller sova för de har hela dagarna och kvällarna fulltäcknade. Kanske kan man sova när det blir semester.
Själv måste jag gå upp tidigt i morgon för att skjutsa Petra till "lilla".Hon ska vidare till Töreboda. Kanske kan jag sova på söndag.

2008-03-28 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0