100:e kommentaren

Nästa kommentar blir nr 100 på min blogg!

Okej, jag vet att det är otroligt lite om man jämför med folk som kanske har 100 inlägg på en vecka, men hallå! Här snackar vi om min lilla blogg som i princip bara läses av mina vänner och familjemedlemmar (och några till) och då tycker jag faktiskt att 100 inlägg är rätt mycket. Särskilt med tanke på att ni är rätt dåliga på att kommentera om jag ska vara ärlig :P Jag har haft ca 5 besökare på bloggen varje dag nu det senaste men inte ens fått en kommentar per inlägg, det är dåligt. Fy skäms på er! :P Nä, skojja bara. Jag har själv rätt svårt tt kommentera andras texter så jag klandrar er inte, men därför är jag också glad över att jag faktiskt kommer upp i 100 kommentarer!

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: safe

haha jag ska börja kommentera dina hela tidne nu och nu hoppas jag att det blir just jag blir din nr hundra! jippiejippiejippie! fint pris till vinnaren tack:)

2008-03-26 @ 22:47:55
Postat av: safe

soethelen:)

2008-03-26 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0