Snart kommer jag hem!

Ja, imorgon (lördag) kommer mina förlädrar hit med husbilen och hjälper mej packa in alla mina grejer. Sen åker vi härifrån på söndag. Fast vi kommer ta det lite lugnt på hemvägen och tänker alltså inte köra hela vägen i ett sträck och beräknas landa på ålycke (våran gårds namn) nån gång under onsdagen.

Så detta är alltså mitt sista inlägg skrivet på österrikisk mark. Nästa inlägg jag skriver kommer jag skriva sittandes framför datorn hemma i Sverige. Inte för att jag kommer skriva så mycket i sommar. Jag menar, hur roligt är det att skriva och läsa om att måla hus?! Så det blir förmodligen en sommarpaus två månader så kör jag igång igen till skolstarten, så börjar raportera om mitt liv som japanska studerande på Göteborgs universitet. Fast om jag känner mej själv rätt, vilket är troligt att jag gör, kommer jag förmodligen skriva nåt pladder under sommaren också, så ni kan ju kolla in nån gång ibland.

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0