Puffy-Head!

Jag har klippt mej :D Det blev rätt kort den här gången, halvägs ner i nacken och strax nedanför öronen går linjen så att säga. Ni kan nästan kalla mej "Puffy-head" nu, även om jag tror att det bara är min syster som förstår det roliga med det, om ni är intresserade att ta del i det skämtet får ni gå in på http://www.onemanga.com/ och läsa Beauty Pop, en väldigt rolig manga :P Men men, i vilket fall så är det alltså en rätt stor skillnad mot när jag åkte hemifrån och hade hår nästan ner till skulderbladen :) Men jag tycker det här passar mej rätt bra, jag ser ut som en helt annan person nu, men som sagt så ser det helt okej ut. Fast nu måste jag väl byta bilderna på mej på bloggen eftersom den är passé nu :P Fast det är jobbigt, det gör jag när jag kommer hem istället.


Jaja, i övrigt så blir det schnitzel till middag idag och gissa vem som gör dom? Jag! Helt själv den här gången, det är inte ens nån här som kan rädda mej (eller rättare sagt scnitzlarna) om jag gör nåt fel! Hittills har jag gjort iordning själva paneringen och nu står dom i kylskåpet och väntar på att jag sen ska steka dom. Men först måste jag hämta Sophie från dagis men det kan jag inte göra än riktigt så därför passar jag på att skriva lite. Jag var snabbare på det där med att panera än vad jag hade trott :D Fast allra först var jag tvungen att slå på köttet också :P Snacka om ett bra sätt att bli av med aggressioner på om man har några. Att kunna stå där och slå av all kraft på ett stycke kött och höra hur det bankar och rätt roligt faktiskt, även om det inte låter så på min beskrivning :) Men men, jag har ju som sagt det svåraste kvar, att steka dom också. Och ni som känner mej sen länge vet ju hur duktig jag är på det! Jag meddelar er ikväll hur det gick. Kanske iaf, gick det helt åt skogen skäms jag nog för mycket för att våga skriva om det här :P Men då vet ni ju utgången


Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Syrran

Ja, nog förstår jag vad du menar och jag skrattade gott åt det när jag stod och läste över mammas axel. Jag började skratta redan innan mamma läste att det troligtvis bara var jag som skulle förstå vad du menade. SNÄLLA skicka en bild, jag kan inte riktigt föreställa mig dig i den frisyren ^^

2008-06-04 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0