Min nya frisyr

På önskan av min mor och min syster och möjligen andra också som bara inte yttrat sin önskan än så lägger jag nu upp bilder på min nya frisyr! :D

 
Det är jag i lockig "Puffy-head" -frisyr.

Och jag i rak "Puffy-head"-frisyr. (Originalfrisyren ska vara rak.)

Skillnaden mellan min "Puffy-head"-frisyr är fägen, och luggen. Originalfärgen är orange (det är ju trots allt en mangafigur som har den) och det ska vara lugg över hela pannan och inte bara lite grann, men på grund av min virvel kan jag inte ha sån lugg, alltså får vi göra så gott det går med det hela :)

Nå Petra, vad tycker du, är det likt? :P

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Petra har visat mig en bild på originalet, rätt likt men inte rätt färg, som tur är. Det ser snyggt ut. Jag gillar den lockiga varianten bäst.

2008-06-07 @ 15:02:23
Postat av: Syrran

Ska jag börja kalla dig Kiri-chan nu? =P

2008-06-09 @ 07:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0