Hett!

Idag har vi passerat stadiet där man tycker det är varmt ute, idag är det hett! Det är 28° C i skuggan. Inomhus är det nästan lika varmt så man orkar inte göra nånting överhudtaget. Man kan ju säga att jag är glad att jag är ledig idag iaf och inte behöver se till att sysselsätta barnen också. Per är nämligen ute på cykeltur med Sophie just nu eftersom hon så gärna ville det. Det är nog inte så jätteskönt när det är så varmt. Men men, imorgon är dte min tur igen men jag tror det skulle bli något svalare imorgon. Vi kan ju hålla tummarna för det iaf för på förmiddagen imorgon ska jag gå ner till stan och stänga mitt bankkonto och lite såna praktiska grejer som jag måste göra innan jag åker och jag vill helst inte drypa av svett från att ha promenerat den sträckan fram och tillbaka bara. Jag riktigt längtar hem nu till Sverige (som förhoppningsvis är lite svalare) och till poolen hemma.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Syrran

Ja nog är det "svalare" här, just nu sitter jag i tjock tröja och byxor oh tycker ändå att det är lite kyligt... jag skulle GÄRNA byta dina sista dagar i värmen mot det här. Det är 10 grader här hemma så du får gärna ta med dig solen när du reser hit igen.

2008-06-23 @ 09:34:54
Postat av: SAFE

det är 20 grader och moooln. inte kul! :/ ses snart då vi? kroo editor o safe

2008-06-26 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0