Ha Ha!

Schnitzlarna blev fenomenala! Ingen vill nånsin äta nåt annat än mina schnitzlar från och med nu ^^ okej, det var ett skämt, inte att dom blev fenomenala alltså utan att ingen vill äta nåt annat mer, det är klart att dom vill det, men faktum kvarstår, mina schnitzlar blev fenomenala! :D Dom blev genomstekta, inte brända, paneringen blev lagom tjock och satt också kvar på själva schnitzeln, vad mer kan man begära? Jo, dom smakade naturligtvis jättebra också ^^ Jaja, jag ska vara ärlig, det fanns ett fel på dom, ett lite smått pinsamt fel så det tänker jag inte berätta om. Istället pratar vi nu om vädret, idag var det till en början molnigt men sen till middag blev det jättevarmt igen och framförallt kvavt. Sen på eftemiddagen drog molnen in igen och det började blåsa smått kallt också. Just nu är det fortfarande lite molnigt men man ser himlen därimellan iaf vilket inte var att vänta egentligen eftersom dom lovat oss oväder med en massa hagel och annat otrevligt. Okej okej, jag berättar nu vad jag gjorde för fel på mina fenomenala schnitzlar: Jag glömde salta och peppra köttet före jag la på paneringen, jag glömde överhuvudtaget att salta och peppra. Som sagt, lite smått pinsamt att glömma nåt sånt men jag var ärlig när jag sa att dom smakade bra, det gjorde dom faktiskt och det var iaf inte nån som kommenterade att det var lite tamt i smaken så förhoppningsvis var det ingen som märkte min lilla tabbe. Istället så skriker jag ju ut den här till allihopa trots att jag hade kunnat komma undan utan att nån fick veta, hur otroligt intelligent är jag inte egentligen?

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Att det var kryddorna du glömt hade jag räknat ut långt innan du skrev det. Man kan krydda på köttet i stekpannan om man kommer på det.

Här är vädret otroligt varma så jag har redan badat flera gånger.

Det vore kul att se den nya frisyren innan den vuxit ut igen.

2008-06-03 @ 22:48:35
Postat av: Rickard

Du inser att du aldrig kommer få sluta laga Schnitzel efter att du skrivit det här va? ;)

2008-06-03 @ 23:11:56
URL: http://haeggmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0