Kort uppdatering

Okej, jag har blivit dålig på att skriva här. Fats ändå, ett inlägg i veckan är ju inte alltför dåligt egentligen. Det hade kunat vara värre :P Och det finns faktiskt inte så mycket att skriva om för tillfället. Jag är fortfarande förkyld, fast det börjar gå över nu så idag ska jag åka in till Wien och gå på bio. I helgen var jag själv hemma, och det var jättesoligt men kallt så jag ville inte gå ut på grund av min snuva. Jag har ungefär snutit mej en gång var tionde minut känns det som den här helgen. Fast helt mirakulöst så gick det över nu i natt. Så hittills idag har jag bara snutit mej tre gånger :D Fantastiskt va?! :P Men men, jag ägnade helgen åt att ta det lugnt istället. Jag såg på film, läste skrev mejl och lagade god mat. Jag friterade egna räkor! :D Man kan ju lugnt säga att dom inte blev som på en kinarestaurang men dom blev goda :D Jag gjorde även en form av tenpura, friterad morot och lök, Och till det kokade jag ris och gjorde en sötsur sås. En helt jättegod middag :D Fast det är svårt att laga mat till bara en person kan jag ju säga. Särskilt som jag är van vid att laga till fyra eller fem. Men jag ska helt enkelt äta rester till lunch idag så tömmer vi dom skålarna också.

Imorgon kommer min mamma och Petra hit :D Jag längtar! Och förhoppningsvis fortsätter vädret så här för då kommer vi få nvgra jättetrevliga dagar i Wien. Eller ja, det får vi nog ändå, men om solen lyser blir det ännu bättre! Bland annat ska vi gå till Schönbrunns djurpark för där har jag inte varit ännu, och vi går förmodligen en guidad tur i Schönbrunns slott också. Sen får vi väl se vad vi hittar på. Gå på stan och kola lite och kanske titta in på Havets hus eller Musikens hus. Vi tar det som det kommer helt enkelt :D

Jag gör väldigt många smileys ser jag. Visst är jag glad (det märker ni säkert) men man behöver ju inte överdriva. Fast om jag tar bort nvgra nu måste jag ta bort den här texten också. Hmm, hur ska jag göra? Äsch, det får stå kvar, det skadar ju ingen :P

Hmm, nu vet jag inte vad jag skulle kunna skriva mer. Alltså får det vara slut nu! Hej så länge!

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Frida

Frida Sakna Helen, men ungefär bara 4 månader kvar nu! :D Hihi, förlåt att jag inte har hört av mig så mkt. Svårt att inte träffa dig ju.. :$

2008-02-12 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0