Usch usch kalldusch!

Jag har tråkigt. Jag är förkyld och jättetrött på grund av förkylningen, jag har nämligen annars sovit bra så det kan inte vara därför, och jag måste skriva en historiahemtenta! Det är tråååkigt. Annars har julen varit väldigt bra hittills. Vi tog det rätt lugnt inför jul och hade gott om tid till all matlagning, julpyntning och städning som skulle göras. Och själva julafton var lugn och skön som det ska vara. så det har varit trevligt. Men nu är julförberedelserna över även om själva julen inte är det, så nu har jag itne längre nåt att skylla på för att inte skriva tentan. så idag har jag sagt åt mej själv att jag får inte lämna rummet förrän jag har skrivit klart två frågor på tentan i alla fall. Men med tanke på att jag hittills bara hunnit skriva första delen på en fråga så kan jag kanske sänka kraven till att jag ska ha skrivit klart minst en fråga. Fast det skulle ju hjälpa om jag inte satt och skrev på bloggen istället för på tentan så nu får detta inlägget vara slut!


Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0