Lägenhet!!

Jag ska skriva kontrakt imorgon på lägenheten i majorna jag pratade om :D Fast det finns fortfarande en minimal chans att jag inte får den för efter att vi skrivit på kontraktet så ska det skickas och bli godkänt, men dom har gjort det här tidigare och aldrig blivit nekade så det ska nog gå bra för mej med :D Så förmodligen flyttar jag typ 3 januari, för jag får lägeneheten från 1 januari, men då lär jag inte ha nån ork att flytta. Men jag kommer inelda den nya terminen med en egen lägenhet :D Det är inte illa :P Och jag kommer ha bäddsoffa så folk är välkomna att komma och hälsa på :D

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Coffee

Oj, där är ju du. :)

Lägenhet är trevligt, pax för soffan!

//Kristoffer

2008-12-02 @ 18:37:11
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Frida

Jippi, grattis! :D Jag måste verkligen komma snart och hälsa på och då är ju jätte läge til att göra det när du har flyttat för då kan jag få ge råd ;) HAHA:P Vad roligt.. :P Måste kännas underbart?! :D

2008-12-03 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0