Gott Nytt År!

Så är sista dagen på detta året här och jag antar att dom flesta just nu håller på att göra sej i ordning inför en middag eller nån fest nåstans. Själv är jag nästan klar... ska bara packa ner kameran i väskan också så är jag färdig att åka =D Möjligen att jag kanske borde tvätta glasögonen ordentligt också. Men jag är iaf duschad, klädd och sminkad. Jag har lagt fram fyrverkerierna jag ska ha med mej och en liten värdinnegåva till Frida som vi ska vara hos. Jag har även packat ner mitt Twister eftersom Frida bad mej, det är faktiskt ett väldigt roligt spel! Sen har jag även med mej ett par byxor att ta på när vi ska gå ut och skjuta fyrverkerierna sen. Det här med fyrverkerier tycker jag är roligt och jag fick verkligen hålla igen när jag gick in i butiken för att köpa, jag kom iaf ut med rätt stora grejer så det blir nog roligt =D

Jag kommer ha jätteroligt ikväll, man kan inte annat när Frida är med =D och jag hoppas att alla ni andra får en riktigt rolig sista dag på året och att det nya åretfår en riktigt bra start!! Tack för iår och Gott Nytt År!!

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0