Tillbaka

Nu är jag tillbaka från Wien och jag måste erkänna. Jag köpte nåt utöver vykorten. En glass. Men jag har längtat efter en glass i månader nu och idag var det så fint väder så jag kunde inte motstå frestelsen. Men det var det enda jag köpte som inte var planerat. Fast det kan bero på att jag inte vågade gå in i nån annan affär av rädsla att komma ut med en fattigare plånbok. Jag har inte köpt det där låset än förstår ni. Men jag tycker det var rätt bra gjort av mej ändå :D Jag motstod iaf frestelsen att gå in i alla trevliga klädaffärer som finns. Det är ett framsteg :D Och nu har jag nya böcker från biblioteket som inte behöver lämnas tillbaka än på fyra veckor så kanske kan jag undvika att åka in till Wien före det, på det sättet behöver jag inte ens ta risken att frestas att köpa saker. Men men, det får vi väl se. Imorgon är det nämligen ingen fara att åka in till Wien, det är inga affärer öppna, fast frågan är om dom kanske har en shop på cirkusen? Fast då ska jag inte köpa alltför mycket ändå, bara det nödvändigaste ;P

Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0