Pusselbitar

Jag har börjat pussla ett nytt 1500 bitars pussel, och efter ett tag blev jag väldigt konfunderad. Jag hade nämligen tre bitar som jag inte för mitt liv kunde förstå var dom skulle sitta. Det var tre himmelsbitar, men där färgerna passade ihop fanns det ingen plats för dom. Så jag tänkte att det visar sej väl när jag bara blivit klar med hela himlen, då kommer jag tänka: "Aha! Att jag inte såg det." Så blev det dock inte. När hela himlen var klar hade jag fortfarande dessa tre bitar över, och nån annan stans kunde dom inte sitta för det fanns inte mer av den färgen. Då slog dte mej att jag kanske fått likadana bitar, och tänka sej, efter bara ett kort sökande hittade jag var bitarna skulle sitta, fast det satt redan identiska bitar där! Alltså har jag tre bitar för mycket, eller iaf hoppas jag att jag har dom för mycket och att det inte är så att jag saknar tre bitar nån annanstans istället!

                     305424-27

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Lin-Lin

Jösses! jag hade faktiskt glömt att du hade en blogg, och nu när jag läser har du ju gjort massor med inlägg, jag har inte läst sen i början av mars tror jag! Förlåt att jag glömde, det var inte bra av mig *skäms* jag bugar ödmjukt och tuggar på mattfransarna.

KRÄÄÄM på dig!

2008-04-27 @ 19:53:09
Postat av: Lin-Lin

Och så kan jag ju passa på att skriva lite till, bara som plåster på såren (och för att få pris för 200:e kommentaren:)).

Nu när vi är gamlingar, ska vi börja ta söndagspromenader och dricka kaffe? jag ska sova massor imorgon, jag har jobbat smärtsamma 7 dagar denna vecka, så om jag inte får vila mig från hamburgerprat ett tag går jag Crazy på fläcken.

KRÄÄÄM på dig! Igen!

2008-04-27 @ 19:57:35
Postat av: Lin-Lin

Och en sak till: Det är verkligen märkligt att få extra pusselbitar, men å andra sidan gör det inget om du tappar bort några då :) bara du tappar dubletterna!

2008-04-27 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0