Nu är jag här igen!

Nu funkar blogg.se igen, för ett tag iaf sen vet man ju inte vad som kan hända i framtiden. Men nu ska jag då skriva att jag har varit nyttig de två senaste dagarna :D Jag har promenerat 4km i rask takt båda dagarna och jag planerar att göra det idag med. Upplysningsvis kan jag ju också tillägga att vi för tillfälet återigen har riktigt fint vårväder med solsken och uppemot 15 plusgrader :D Fast dom förutspår att det ska bli kallare igen :( Men jag håller alla tummar jag har för att dom har fel den här gången.

Se ikväll blir det roligt för mej. Jag ska nämligen gå och se en show i Wien! "China Swanlake" heter den. Det är alltså den klassiska baletten "Svansjön" framförd av en kinesikt akrobatgrupp, så det ska bli en blandning av akrobatik och balett, det låter väl intressant?! Jag tycker iaf att det ska bli jätteroligt :D

                               305424-12


                                                  image11

                         
                                305424-13


Skriv vad ni tycker, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0