Ni får vänta en liten stund till

Okej, jag jobbar egentligen nu, men Sophie leker för sej själv och Johannes äter så jag tänkte bara snabbt uppdatera er att showen igår var fantastisk. Men jag ska skriva ett längre inlägg om det ikväll. Hade tänkt att göra det på förmiddagen men då sov jag istället för jag kom hem först halv ett igår natt, sonmnade runt ett och gick upp tjugo över sex imorse! Men nån gång ikväll ska jag skriva hur underbart det var :D Fast det blir nog först runt åta-nio tiden så är ni medvetna om det.

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: Frida

Alltså, måste bara kommentera att bloggen har blivit så otroligt makalös snygg Helen, och vilken hejar du har blivit på att blogga. Massa roliga inlägg! :D

2008-04-02 @ 19:40:33
Postat av: Helen

Jag vet :D Fast jag har jobbat mycket med layouten för att bli nöjd med den. Det här med html koder är inte det lättaste för nån som aldrig hållt på med sånt tidigare! Inläggen däremot är det itne så mycket arbete med, jag skriver bara som jag tänker det, vilket kanske ger en rätt bra syn på hur jag är som person :P

2008-04-02 @ 20:24:23
URL: http://helenamark.blogg.se
Postat av: mamma

Det är en otroligt snygg dotter jag har. Kul att showen var bra. Du hade ju verkligen sett fram emot att få se den.

2008-04-02 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0