Haha, sovmorgon!

Imorgon får jag sovmorgon! Och jag slipper laga mat eftersom vi ska gå på restaurang. Både de två grejjerna bara på grund av den detaljen att jag fyller år imorgon! Jag ska äta sushi :D som tur är slipper barnen det, dom hade nog inte gillat sushi kan jag tänka mej, men det är en kinesisk-japansk restaurang vi ska till så barnen kan äta buffé och jag och Gabi ska äta sushi. Det blir trevligt :D Men som sagt det bästa på hela dagen är nästan sovmorgonen. Gabi börjar lite senare på tisdagar men brukar i vanliga fall åka in till skolan (hon är lärare) i ungefär normal tid ändå för att utnyttja tiden till att kopiera och förbereda och sånt. Och det funkar ju bra eftersom jag ändå finns och kan ta hand om barnen på morgonen. Men eftersom jag fyller år just en tisdag iår så passade jag på att fråga om jag kunde få sovmorgon, och det gick Gabi med på. Så jag ser jättemycket fram emot känslan av att kunna ligga kvar i sängen och dra mej till halv elva om jag känner för det en helt vanlig vardag. Trevlig omväxling mot att gå upp halv sju varje vardag.

Sen vill jag skriva tyck till mamma, pappa, Johan och Petra för kortet, det var jättefint och jag blev väldigt glad av det. Och jag vill tacka Edit för det underbart virriga brevet jag fick av henne, det muntrade också upp mej en del, inte för att jag var nere men ändå :D
Hmm, det lät lite smått som en tacktal vid en Oscarsgala eller nåt sånt, fast jag får väl passa på nu eftersom jag förmodligen aldrig kommer få möjligheten att hålla tacktal vid den riktiga Oscarsgalan :P
När jag får fler kort kommer jag skriva ett officiellt tack till personerna som skickade dom här också :D Skickar ni mejl eller sms nämner jag kanske er lite smått också :P

Skriv vad ni tycker, tack!
Postat av: mamma

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva många lyckliga år. Att bli 20 är stort. Man får gå på systemet själv i Sverige fast i Österrike kan du ju det redan.

2008-04-14 @ 21:12:59
Postat av: Frida

Grattis, grattis grattis, grattis, grattis gumman på 20 års dagen! :D Jippi.. Nu får du gå till system bolaget! ;)

2008-04-15 @ 07:00:15
Postat av: SAFE

hej o grattis din gamla tant! :D gammal osm gatan hemma nu:P hehe. hoppas du får en superduperdag! o hoppas min söta present har kommit :D

2008-04-15 @ 09:33:34
Postat av: Sara

Grattis grattis!!! ha en toppen dag :D

2008-04-15 @ 12:07:28
Postat av: Rickard, Grefve af Kållered

Grattis på födelsedagen. Även jag kom ihåg det serru!

2008-04-15 @ 13:30:10
URL: http://Haeggmeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0